İletişim

Op. Dr. Seher Şirin’e sorularınızı aşağıdaki telefonlar aracılığıyla direk sorabilir, kliniğe muayeneye gelebilir veya iletişim formundan sorularınızı sorabilirsiniz. En kısa sürede sorularınıza yanıt verilecektir.

Adres ve İletişim Bilgileri
Adres: Ali Çetinkaya Caddesi, No.25 Kat.1 (Doğu Garajı Tramvay Durağı Karşısı) Muratpaşa / ANTALYA
Telefon: 0242 312 22 22 – 0532 459 69 00

67 Yorum

  1. Hocam merhaba bir ay önce doğum yaptım çok zorlanmadan ötürü makatimda şiş ve meme çıktı lavaboya gidince meme çıkıyor sonra kayboluyor bir aydır geçmedi ne yapmam lazım hocam doktora gittim ilaç yazdı ama gecmedi

    • Op. Dr. Seher Şirin

      Sanırım size daha önce cevap verdim. Aynı şeyleri tekrarlamak gerekirse doğum sonu sık rastlanan bir durum yaşıyorsunuz. Yaşadığınız hemoroid, tromboze hemoroid ya da anal fissür (makat çatlağı) da olabilir. Eğer anal hematom ya da tromboze hemoroid ise küçük bir lokal müdahale ile boşaltarak rahatlama sağlanabilir. Kabız ya da ishal olmayın, dışkınızı bekletmeyin, ertelemeyin, tuvalette ıkınmayın. Yeni doğurmuş hastalarda çok fazla ağızdan ilaç vermeyi tercih etmem. İlaçlardan yanıt alınamadığınız zaman doktora tekrar kontrole gitmeniz gerekir.

  2. Hayırlı geveler hocam ben 51 yasındayım ve mememı sıktıgımda sıyaha benzer sıvı gelıyor ayrıca sonra baya sızlıyıp yanıyo bırde gögüs altında hemen ıce dogru delık yaraya benzer 2,3 mılım genıslınde terleyınce cok acıyıp yanıyo tesekürler

    • Op. Dr. Seher Şirin

      Sıkınca gelen akıntının çok önemi yok. Renginin siyah olması önem taşıyor. Memedeki yarada da önemli bir durum olabilir. Mutlaka görmek ve meme muayenesi yapmak gerekir, zaman kaybetmemelisiniz. Muayene sonucuna göre de bazı tetkikler gerekebilir.

  3. Hocam iyi günler.
    Ben geçen hafta ameliyat oldum. Beklediğimizden büyük bir kıl dönmesi ameliyatıydı. Muhtemelen Flap yontemi kullanildi. Sorun şu ki 2 dikiş tutmamış. Doktor pansuman yapalim 2 gun olmazsa dikis atalim dedi. Yatış verecektı. Ben kabul etmedim. Hastane ne kadar rahat ki. Neyse sürekli batikon ile pansuman ediyoruz. Bu ufak açık yaram nasıl daha hizli kapanır. Batikon ile temizleyip kapatmak doğru mudur ? Şimdiden tesekkur ederim

    • Op. Dr. Seher Şirin

      Yara açıldığı zaman yaranın içerisine mutlaka kıllar düşer ya da öncelikle kıl girdiği için yara açılır. Bu nedenle içerinin bazı özel solüsyonlarla (batikon değil) temizlenmesi ve içerdeki ölü dokunun bir cerrahi uzmanı tarafından temizlenmesi, günlük pansuman yapılması gerekir. Ben açık yaralarda yaranın içine asla batikon kullanmıyorum, çevresine kabul edilebilir. Açık yarada önemli olan yaranın içinin temizlenmesidir. Açılmış yaralardan sonra da dikiş atma taraftarı da değilim. Tekrar açılacağını düşünüyorum Önümüzde çok sayıda bu şekilde örnekler mevcuttur. 3 kere de dikiş atılsa içerisi temizlenmediği için tekrar açılma şansı var. Şu anda bu şekilde tekrar dikiş atıldığı halde açılmış, ama içeriye tekrar kılların doluştuğu hastamın tedavisi tamamlanmak üzere. Sonuçlanında hastamız izin verirse yayınlayacağım. Sosyal medya hesabımda yine bu şekilde kurtulmuş bir delikanlı hastamızın teşekkür konuşmasını bulabilirsiniz.

  4. Merhabalar
    Bugün öglen vakti gögüs ucumda bir rahatsızlık farkettim.
    Elimi dahi vuramıyordum . Sıkmayı denedim mercimek tanesi gibi bir iltihap geldi. Gögsümde bir şişme kitle gibi birşey yok 2 hafta önce doktora gitmiştim zaten gögüs ucumda bir sızı var sizce sebebi nedir
    Cok evhamlıyım bu konuda

    • Op. Dr. Seher Şirin

      Meme ucunu sıkmayın, sıktığınız zamanda beyaz bir akıntı gelebilir, bu normaldir. Ağrıması enfeksiyon olabileceğini de gösterir. Kanal içi enfeksiyonu olabilir. Daha önce mevcut bir kistden dolayı enfeksiyon olabilir. Memedeki sızlama, ağrı her kadında olabilen bir durumdur. Fibrokistik meme yapınız varsa adete yakın dönemlerde böyle ağrılar olur. Ağrı kötü hastalık belirtisi değildir. Ama ağrı enfeksiyon ve çok nadiren enflamatuar kanserin belirtisi de olabilir. Muayene etmeden kesin bir şey söylemem mümkün değil.Muayene de bir şey bulunamazsa yaşınıza göre ileri tetkik gerekebilir

  5. Hocam merhabalar yakıın bir zamanda kronik kabızlığından ötürü anal fissür teşhisi konuldu . Ağrı ya da sızı yoktu fakat büyük abdeste çıkarken hissettiğim acıdan gitmiştim ve doktor bey 1-2 cmlık bir dış fissür memesi olduğunu söyledi . Bütün ilaç tedavilerini kullandım kas uyuşturan kremi 2 ay boyunca kullanmama rAğmen malesef geçmedi . Genel olarak ağrı ya da acı hissetmiyorum ama kronikleştiğinden ötürü ilerlemesinden endişe duyuyorum ve ikinci çözüm botoks tedavisini düşünüyorum. Beraberinde ne kadar sağlıklı beslensemde, spor yapsamda malesef kronik bir kabuzlık durumumda mevcut siz tam olarak ne yapmalıyım ?

    • Op. Dr. Seher Şirin

      Anal fissür tedavi edildiği zaman kanama, ağrı geçer ama başındaki meme geçmez. Bu meme bekçi meme olarak isimlendirilir, hiçbir zararı yoktur. Onun orada olması ameliyat ya da botoks gerektiridiği anlamına gelmez. Botoks ya da ameliyat makat kaslarında muayene de aşırı bir kasılma tespit edildiyse öyle uygulanır. Eğer ki ağrınız geçti ise bu öyle bir kasılma olacağını zannetmiyorum. Dolayısıyla botoks ya da ameliyat gerekeceğini de zannetmiyorum Eğer bekçi memeden rahatsızsanız küçük bir lokal müdahaleyle o alınabilir ancak kalsa da herhangi bir zararı olmaz. Kronikleşmesi ileride ilerleyeceği anlamına gelmez ya da botoks veya ameliyat olmazsanız daha da kötüye gideceği anlamına gelmez. Kabızlık sorununu çözmezseniz her zaman fissür sorunu yaşayabilirsiniz. Bu nedenle kabızlık sorununu çözmek için beslenme düzeninizi değiştirmeli, gün içindeki hareketinizi arttırmalı, yürüyüş yapmalısınız. Bol su tüketmelisiniz, kabızlık devam ettiği sürece botoks ya da ameliyatında başarı oranı düşer.

  6. Merhaba 33 yaşındayım 2 tane çocuğum var benim sağ göğsümun 2 parmak altında iltihaplı şişlik oluşuyo çok canım aciyo 2 dır aynı yerde oluşuyor iltihap aldıktan sonra rahatlıyorum ama orası kızarık kalıyor acaba önemli birşey var mıdır endiselendim

    • Op. Dr. Seher Şirin

      Iltihaplı olan şişlik cilde ait basit bir kistin iltihabı olabilir. Bu muayene ile tespit edilir. Cilde ait değilse, meme guddelerine ait bir iltihap ise tetkik edilmesi gerekir. Şu anda emzirmiyorsanız, iltihaplı şişlik akıntı olup geçiyorsa ya da hep aynı yerde oluyorsa mutlaka biyopsi alınarak iltihabın cinsi belirlenmelidir. Tedavi de pataloji sonucuna göre yapılmalıdır. .

  7. Hocam merhaba. Ben 2 yıl önce dikişli kıl dönmesi ameliyatı oldum. Bu zamana kadar bir sorun olmadi ama bugün bi anda bi acı hissettim ve baktigimda ince bir deri gibi açılma olmuş fakat derin birsey değil. Bunun cok fazla kötü bir etkisi olur mu. Bazı sebeplerden dolayı doktora da gidemiyorum.

    • Op. Dr. Seher Şirin

      Ameliyat üzerinden ne kadar süre geçerse geçsin temiz tutulmazsa, o bölgeye saçtan ve sırttan düşen kıllar içeri girerse, vücut onu atmak için akıntı ve açılma yapacaktır. Eğer içeri giren kıllar erkenden temizlenip, yara yeri bazı maddelerle güzel temizlenirse ve enfeksiyon varsa ona yönelik ilaç verilirse tam olarak tekrarlamadan kurtulmuş olursunuz. Çünkü uzun süre akıntı yaptığı zaman etrafına kapsül oluşacaktır. O zaman tekrarlamış olması nedeniyle de yeniden ameliyat olmanız gerekecektir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

WhatsApp Destek
İletişim Bilgileri